Podpora
Máte problémy s počítačem, tiskárnou, sítí či serverem ? Kontaktujte naši technickou podporu!
Pro naše smluvní klienty je samozřejmě k dispozici technická podpora a to 356 dní v roce, 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.
K dispozici je několik způsobů, jak nám Váš požadavek předat. Základním komunikačním prostředkem je náš Servisní portál, kde naleznete všechny své servisní žádosti i kompletní informace o jejich řešení. Díky tomu je naše technická podpora vždy dostupná. Naším cílem je důraz na kvalitu a rychlou odezvu. Proto vždy řešíme zákaznické požadavky tak, aby byli všichni spokojeni.
Servisní portál
Pro zákazníky s platnou servisní smlouvou.
Telefon
+420 773 286 750
Online chat
Na každé stránce v pravém dolním rohu.
Získat přístup do servisního portálu
Chcete požádat o přístup do Servisního portálu, nebo jste přístup ztratili?
Miloslav Maixner
vedoucí servisního oddělení
773 286 750 maixner@proobec.cz
Chyba: Kontaktní formulář nebyl nalezen.