Podpora

Máte problémy s počítačem, tiskárnou, sítí či serverem ? Kontaktujte naši technickou podporu!

Pro naše smluvní klienty je samozřejmě k dispozici technická podpora a to 356 dní v roce, 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.

K dispozici je několik způsobů, jak nám Váš požadavek předat. Základním komunikačním prostředkem je náš Servisní portál, kde naleznete všechny své servisní žádosti i kompletní informace o jejich řešení. Díky tomu je naše technická podpora vždy dostupná. Naším cílem je důraz na kvalitu a rychlou odezvu. Proto vždy řešíme zákaznické požadavky tak, aby byli všichni spokojeni.

Servisní portál

Pro zákazníky s platnou servisní smlouvou.

Telefon

+420 773 286 750

v

Online chat

Na každé stránce v pravém dolním rohu.

Získat přístup do servisního portálu

Chcete požádat o přístup do Servisního portálu, nebo jste přístup ztratili?

Miloslav Maixner

vedoucí servisního oddělení

773 286 750 maixner@proobec.cz

Chyba: Kontaktní formulář nebyl nalezen.